1. CHECK-IN si CHECK-OUT sau Sosirea si Plecarea de la apartament
Check-in-ul se face la ora 15:00 p.m, check-out-ul se face la ora 12:00 p.m.
2. PLATA
Plata se face cash sau cu carte de credit VISA sau MASTERCARD, INTEGRAL, la
sosirea la apartament in EUR sau RON la echivalentul cursului zilei BNR. Plata
se face si prin OP sau carte de credit in cazul in care se solicita expres, si numai cu
minim 3 zile inainte de check-in. Nu se fac rambursari ale sumelor platite
pentru rezervarea apartamentului, sau ale sumelor platite la sosirea in apartament
pentru perioada rezervata, deoarece firma noastra refuza toate rezervarile
clientilor pe perioada pe care dumneavoastra ati rezervat apartamentul.
3. RENTUNTAREA LA REZERVARE
Daca renuntati la rezervare cu 10 zile sau mai putin inainte de data de inceput a rezervarii, taxa de anulare a rezervarii este echivalenta cu prima noapte de cazare pentru fiecare dintre apartamentele rezervate.
Daca renuntati la rezervare cu 11 zile sau mai mult inainte de data de inceput a rezervarii, taxa de anulare a rezervarii este echivalenta 5% din intreaga suma aferenta rezervarii, dar nu mai mult decat echivalentul primei nopti de cazare pentru fiecare dintre apartamentele rezervate
4. CONFIDENTIALITATE
Ne obligam sa nu divulgam informatiile clientilor obtinute in procesul de rezervare sau ulterior. Datele dumneavoastra sunt in siguranta cu noi, si nimeni nu va va contacta nesolicitat!
5. PERIOADA DE INCHIRIERE
Perioada minima de inchiriere este de 2 zile. Pentru inchirieri de o zi va rugam sa ne contactati cu cateva zile inainte de data sosirii, sau chiar in aceeasi zi, preturile afisate pe site sunt valabile pentru minim 2 zile de inchiriere.
6. IDENTIFICARE
Personalul nostru poate cere informatii suplimentare de identificare, necesara datorita faptului ca nu se cere un depozit pentru inchirierea apartamentelor. In acest caz, sunteti de acord sa avem datele dumneavoastra de identificare - carte de identitate, pasaport, etc.
7. REZERVARE VALIDA
Cand apasati butonul "Submit" , sistemul ne va trimimte o cerere de rezervare, cu toate detaliile completate de dumneavoastra. Va vom raspunde in maxim 12 ore, iar in majoritatea cazurilor incercam sa raspundem in mai putin de 1 ora. Pentru o rezervare vailda doua conditii trebuie indeplinite cocomitent:
a. Primiti un email in care va este confirmat apartamentul disponibil.
b. Raspundeti la acest email in cel mult 24 ore.
In majoritatea cazurilor, apartamentul va fi disponibil si dupa trecerea celor 24 de ore. Oricum, va rugam sa aveti in vedere ca dupa aceste 24 de ore apartamentul cerut de dumneavoastra poate fi inchiriat de o terta persoana, si nu putem sa garantam rezervarea daca nu primim raspuns in acest interval.
8. INCALCAREA LEGII
Clientul este responsabil de orice incalcare a legilor romanesti in vigoare, si va plati orice amenzi sau sanctiuni ce rezulta din comportamentul inadecvat sau activitatile ilegale exercitate.
9. PIERDEREA CHEILOR
In cazul in care clientul pierde cheile apartamentului o taxa de 50 EUR va fi perceputa pentru schimbarea incuietorii usii.
10. SITUATII DE URGENTA
Datorita faptului ca fiecare apartament este unic in modul in care este mobilat si localizat, clientul intelege faptul ca in anumite circumstante pe care nu le putem controla ( dezastre naturale, cutremur, inundatie, razboi, incendiu, incidente publice de amploare, defectiuni generale ale zonei sau cladirii , etc ) apartamentul rezervat este posibil sa nu fie disponibil la data respectiva. In aceste cazuri va vom oferi un apartament similar intr-o zona cat mai apropiata, pe care dumneavoastra aveti dreptul sa il acceptati sau sa il refuzati.